سطر پانزدهم

   

 

من عاشق هوای بارونی ام .. عاشق لحظه های مهربونی ام  

 

عاشق بغض شبونه ام .. عاشق اشکای دونه دونه ام 

 

 -----------

 

    

  

   من تو این دنیا شاید اضافی باشم!!  نمیدونم..  

    

 

 

 -----------

 

 

 

 

     گاهی غریبه ای که به سختی به دل نشست 

 

      وقتی که قلب خون شده بشکست می رود 

    

                                               اول اگرچه با سخن از عشق آمده 

 

                                              آخر خلاف آنچه که گفتست می رود 

  

 

                 هرچند مضحک است و پر از خنده های تلخ   

  

                   بر ما هر آنچه لایقمان هست می رود 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پیام آشنا شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:05 http://bahare2010.blogsky.com

فراخوان به خیزش و اعتراض در آستانه 30خرداد و سالروز قیام سراسری

ج... شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:37

عجب عجیب فهادانییی بود !

من دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18

چرا دیگه نمینویسی...
منتظرم

نوشتم به خاطر تو!

من پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 22:06

مرسی...

خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد